Veelgestelde vragen

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Als je zojuist een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Als je deze bevestiging niet hebt ontvangen, kan het zijn dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Controleer daarom nogmaals of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld. Het is ook mogelijk dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen, dus controleer ook je spam. Mocht je de bevestigingsmail na deze stappen nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat je de benodigde informatie zo snel mogelijk ontvangt.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bij KinaoFashion vinden we het belangrijk dat je bestelling snel geleverd wordt. We streven er daarom naar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. De levertijd kan variëren afhankelijk van het product en de beschikbaarheid ervan. In het algemeen hanteren we een levertijd van 1-3 werkdagen. We begrijpen dat je niet lang wilt wachten op je bestelling en daarom doen we ons best om deze zo snel mogelijk bij je af te leveren. Zo kun je snel genieten van je nieuwe aankoop!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat is mogelijk. We hebben een retourbeleid van 14 dagen. Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Zorg er wel voor dat het product in de originele verpakking zit en in goede staat verkeert. Sale items mogen niet retour gestuurd worden.

Hoe kan ik betalen bij KinaoFashion?

Je kunt bij ons betalen met iDeal, creditcard, PayPal en Klarna.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?

Wij begrijpen we dat je misschien nog wijzigingen wilt aanbrengen of je bestelling wilt annuleren nadat je deze hebt geplaatst. Houd er rekening mee dat ons automatische proces jouw pakket zo snel mogelijk klaarmaakt voor verzending zodra je een bestelling hebt geplaatst. Dit betekent dat het niet mogelijk is om je bestelling te wijzigen of te annuleren als deze al te ver in het verzendproces zit. Als je toch een ander artikel wilt ontvangen, adviseren we je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Als je nog vragen hebt over je bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je kunt je bestelling volgen via de track & trace code die we je per e-mail sturen zodra je bestelling verzonden is.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail of telefoon. Onze contactgegevens vind je op onze website onder het kopje "Contact".