RETOURNEREN
Retourneren
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor pakketten die niet aankomen of verloren gaan tijdens het retourproces. Wel zoeken we natuurlijk met u naar een passende oplossing.
Retourneren: Hoe werkt het?
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Volg de onderstaande stappen:
Stuur altijd het retourformulier mee voor een snelle afhandeling van jou retour.
Soms, bijv. vanuit België, is het voordeliger om een retourlabel zelf online te kopen bij DHL. Als je dit doet dan stuur je je pakketje rechtstreeks naar KinaoFashion,
Wellensiekerf 9, 3828LA HOOGLAND - AMERSFOORT
Retourvoorwaarden
Om in aanmerking te komen voor een retour, moeten de artikelen voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Het artikel moet ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn.
- Het originele label/kaartje moet er nog aanzitten.
- Er mogen geen make-upvlekken, parfum- of zweetgeuren op het artikel zitten.
- Sale artikelen kunnen niet retour
- CLAIMAVOND items mogen niet retour, dit is meerdere malen benoemd tijdens de live.
Download ons retourformulier hieronder, vul dit volledig in en stuur het mee met je retourzending.
Verwerking van retourzendingen en terugbetalingen
-
Voor reguliere artikelen: Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we deze binnen 10 dagen. Je ontvangt het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij de aankoop.
-
Betalingen via Klarna: Heb je via Klarna betaald, dan gelden de volgende voorwaarden:
- Klarna Betaal Later: Het openstaande bedrag op je Klarna-factuur wordt aangepast zodra wij je retour verwerken. Indien je al hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort via Klarna. Dit kan 1-3 werkdagen duren, afhankelijk van je betaalmethode.
Let op: Klarna is verantwoordelijk voor het terugbetalen van bedragen als je hebt gekozen voor hun betaalmethoden. Wij zorgen ervoor dat je retourverwerking wordt doorgegeven aan Klarna, waarna zij de terugbetaling uitvoeren.
Garantie
Wij bieden geen wasgarantie op onze artikelen. Problemen na het wassen zijn voor eigen verantwoordelijkheid. Mocht er echter sprake zijn van een productiefout of ander defect bij ontvangst, meld dit dan binnen 24 uur via zakelijk@kinaofashion.nl met duidelijke foto’s van het probleem.
Vragen?
Heb je vragen of twijfels over je retourzending? Neem gerust contact op via zakelijk@kinaofashion.nl of bezoek onze contactpagina.
Blijf op de hoogte van de nieuwste collectie en exclusieve acties
& Ontvang een GRATIS cadeau bij je online bestelling!